IV FORUM WSPOLPRACY EDUKACJI I BIZNESU
  • Konferencja 2020
  • relacja
  • Agenda 2020
  • Rada Programowa
  • ORGANIZATOR
  • Poprzednie edycje
Konkurs
Lider partnerstwa edukacji i biznesu 2018


Lider Partnerstwa z Biznesem

Laureat

Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki
Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach


Nominowani

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu


Wydział Matematyki i Informatyki
Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu


Najlepszy Program Edukacyjny na rynku

Laureat
NASK Państwowy Instytut Badawczy

ZOSTAŃ LIDEREM WSPÓŁPRACY!

ZGŁOŚ UCZELNIĘ!
Lider Współpracy z biznesem 
Jakich projektów szukamy?

Chcemy wyróżnić inicjatywy współpracy uczelni wyższych z biznesem, w ramach której studenci pozyskują kompetencje poszukiwane na rynku pracy. W szczególności szukamy przykładów inspiracji dla innych uczelni wyższych tego, w jaki sposób powinna przebiegać prawidłowo taka współpraca. 

​
ZGŁOŚ UDZIAŁ
Jakie są korzyści ze zgłoszenia?
  • ​Wypromowanie swoich działań wśród przedstawicieli biznesu IT
  • Tytuł nominowanego, który uprawnia do wystąpienia w trakcie konferencji Edumixer 2018
  • Tytuł Lidera współpracy z biznesem oraz możliwość wykorzystania go w działaniach promocyjnych
  • Promocję w mediach biznesowych i branżowych oraz wśród licznych uczestników konferencji Edumixer 2018
  • Pozycjonowanie uczelni jako przykładu dla innych w zakresie efektywnej współpracy z biznesem
Przed wysłaniem zgłoszenia zapoznaj się z Regulaminem Konkursu oraz Polityką prywatności.
Kryteria oceny

Kryteria oceny zostały zbudowane w taki sposób, aby umożliwić wyróżnienie inicjatyw dotykających zróżnicowanych obszarów współpracy uczelni z biznesem. Zgłoszony projekt nie musi wypełniać wszystkich kryteriów, mają one na celu wskazanie aktywności, podlegających szczególnemu wyróżnieniu. 

​Kryteria instytucjonalne:
  • Czy są strukturze uczelni wydzielone osobne jednostki organizacyjne odpowiedzialne za współpracę z biznesem? Jeśli tak, proszę podać ich nazwy.
  • Jak wygląda proces zawierania współpracy z biznesem?
  • W jaki sposób uczelnia monitoruje losy absolwentów na rynku pracy? Jeśli tak, w jaki sposób wnioski z tych badań wpływają na program nauczania?
  • W jaki sposób biuro karier łączy firmę ze studentami uczelni?
  • W jaki sposób uczelnia daje swoim absolwentom będącym pracownikami firmy partnerskiej, możliwość promowania ofert pracy w tej firmie?
  • Jakie programy dla absolwentów oferuje uczelnia oraz jaki jest ich zakres?

Kryteria projektowe:
Merytoryczne
  • Ile kierunków studiów jest prowadzonych we współpracy z firmą? Jakie to kierunki?
  • W jaki sposób firma kształtuje programy studiów?
  • Czy są przedmioty prowadzone lub współtworzone przez pracowników firmy? Ile i jakie są to przedmioty? 
  • Czy pracownicy firmy prowadzą wykłady lub zajęcia w ramach programu studiów? 
  • Czy firma sponsoruje lub współtworzy z uczelnią konkursy na prace naukowe lub dyplomowe przygotowywane przez studentów lub pracowników uczelni?
Infrastruktura
  • Czy jest prowadzona współpraca w zakresie infrastruktury uczelni (np. poprzez wyposażenie w sprzęt specjalistyczny, tworzenie laboratoriów, czy pracowni technicznych lub dofinansowanie tego typu infrastruktury)? Czy jest planowane podjęcie tego typu współpracy w przyszłości?
Praktyczne
  • Czy firma nadaje lub pośredniczy w nadaniu certyfikatów specjalistycznych, które prowadzi we współpracy z uczelnią? Jakie są to certyfikaty?
  • Czy studenci rozwiązują w trakcie zajęć problemy lub studia przypadków zadane przez firmę? W jakiej formie przedstawiane są tego typu problemy?
  • Czy na uczelni są organizowane targi pracy lub spotkania z pracodawcą, podczas których studenci mogą zapoznać się z ofertą pracy w danej firmie?
  • Czy firma zaprasza studentów na wizyty studyjne?
  • Czy firma oferuje program praktyk lub staży studenckich? Jakie są warunki tego typu programów?

ZGŁOŚ FIRMĘ!
Najlepszy program edukacyjny na rynku
Jakich projektów szukamy?
Chcemy wyróżnić projekty, nastawione na edukowanie młodych ludzi w zakresie zdobywania nowych kompetencji potrzebnych na rynku pracy, prowadzone przez firmy z branży IT. Szukamy również nowych, nieszablonowych rozwiązań edukacyjnych, przy użyciu nowoczesnych technologii.
ZGŁOŚ UDZIAŁ
Jakie są korzyści ze zgłoszenia projektu?
​
  • Wypromowanie swoich działań wśród uczelni wyższych oraz innych firm IT
  • Tytuł Najlepszego projektu edukacyjnego oraz możliwość wykorzystania go w działaniach promocyjnych
  • Możliwość wystąpienia podczas konferencji oraz zaprezentowania swoich działań
  • Promocja w mediach biznesowych i branżowych oraz wśród licznych uczestników konferencji Edumixer 2018
  • Pozycjonowanie firmy jako przykładu dla innych w zakresie odpowiedzialnej budowy kompetencji wśród młodych ludzi
Przed wysłaniem zgłoszenia zapoznaj się z Regulaminem Konkursu oraz Polityką prywatności.
Kryteria oceny

Kryteria oceny zostały zbudowane w taki sposób, aby umożliwić wyróżnienie inicjatyw obejmujących różne obszary rynku edukacyjnego. Mają na celu wskazanie efektu oraz społecznej użyteczności, ukierunkowanej na przekazywanie właściwych kompetencji ludziom w różnym wieku.

Programy edukacyjne zostaną ocenione na podstawie poniższych kryteriów:
  • Jakiego rodzaju są beneficjenci programu oraz ilu ich jest?
  • Jakie są wymierne efekty prowadzonego programu edukacyjnego?
  • Na czym polega zaangażowanie firmy w działania edukacyjne? 
  • W jaki sposób program edukacyjny angażuje zasoby własne firmy (np. środki finansowe, pracowników)?
  • Jakie kompetencje zdobywają uczestnicy programu edukacyjnego w wyniku jego realizacji?
KAPITUŁA KONKURSU
Obraz
Prof. dr hab. inż. Jan Szmidt
ŻYCIORYS
Obraz
Robert Król
ŻYCIORYS
Obraz
Wiesław Paluszyński
ŻYCIORYS

Obraz
Beata Ostrowska 
ŻYCIORYS
Obraz
Dominik Strzalka
ŻYCIORYS
Obraz
Dominik Batorski
ŻYCIORYS
Obraz
 Dr Tomasz Kulisiewicz
ŻYCIORYS
Obraz
Borys Czerniejewski 
ŻYCIORYS

Proudly powered by Weebly
  • Konferencja 2020
  • relacja
  • Agenda 2020
  • Rada Programowa
  • ORGANIZATOR
  • Poprzednie edycje